Dellich onlajn prodavnica kupcima nudi mogućnost kupovine na internetu, odnosno lak i jednostavan odabir proizvoda i formiranje porudžbenica, sigurno onlajn plaćanja platnim karticama preko banke i isporuku poručenih artikala na bilo kojum adresu u Srbiji kao i na adrese u većini zemalja sveta. Isporuka nije moguća u zemlje Azije i Afrike.

Podaci o sedištu firme:
Ivana Selaković PR trgovina i proizvodnja dodataka hrani Dellich Beograd
Gandijeva 155
11070 Novi Beograd
PIB 109788494
MB 64429531
Šifra delatnosti 4791

Slika
Slika proizvoda je postavljena u svrhu ilustracije proizvoda. Slike proizvoda se ažuriraju u skladu sa izmenama pakovanja i dizajna samih proizvoda, ali se može desiti da nekada ne odgovaraju u potpunosti dizajnu pakovanja proizvoda koji se nalazi u ponudi i koji se šalje kupcu.

Dodatne informacije o proizvodu
Detaljnije informacije o proizvodu, sadržaju, sastavu, nameni i druge informacije, su navedene u tekstu na stranici samog proizvoda. Sve informacije o proizvodima, uključujući opis proizvoda, namenu, uputstvo za korišćenje, sadržaj, sastav, dejstvo i slično su preuzete sa pakovanja i deklaracija proizvoda, iz uputstava sadržanih u pakovanju proizvoda, kao i iz drugih dokumenata koje obezbeđuje i/ili objavljuje proizvođač, uvoznik ili distributer. Iako je naša namera da sve informacije budu tačne, kompletne i ažurne, može doći do greške u tekstu. Dellich ne preuzima bilo kakvu pravnu odgovornost za bilo koji događaj koji bi nastao kao posledica toga što je neka od tih informacija netačna.Kupac je u obavezi da sve informacije proveri na samom pakovanju proizvoda i u uputstvima sadržanim u pakovanju proizvoda, nakon prijema proizvoda.

Cena
Prikazana cena svakog proizvoda je u dinarima (RSD). U slučaju sniženja cene proizvoda, prikazana je prethodna cena proizvoda koja je precrtana, kao i nova cena koja je važeća.

Cene svih proizvoda se formiraju i menjaju u skladu sa poslovnom politikom, bez obaveze prethodne najave.

S obzirom da trenutak potvrde kupovine može biti i više dana nakon ubacivanja proizvoda u korpu, cene svih proizvoda koji su ubačeni u korpu se ažuriraju u trenutku potvrde kupovine, pa je konačnu cenu koja će biti obračunata uvek potrebno proveriti u specifikaciji prilikom potvrde kupovine.

Unos podataka za isporuku i registracija (otvaranje naloga)
Prilikom potvrde kupovine, kupci moraju uneti tačne podatke za isporuku pošiljke: ime i prezime, adresu (ulica i tačan broj), kontakt telefon na kome su dostupni i e-mail.

Prilikom unosa podataka kupci mogu izabrati opciju kupovine bez registracije (otvaranja naloga) ili mogu izabrati opciju registracije naloga. U slučaju izbora registracije naloga, kupac kreira lozinku sa kojom ubuduće može pristupiti svom nalogu koji se prilikom registracije kreira.

Registrovani kupci imaju dodatne pogodnosti:

  • Svi podaci o adresama se čuvaju, mogu se lako izmeniti i ažurirati, a prilikom ponovnih kupovina se kupci samo prijavljuju na svoj nalog, a podaci o adresi i kontakt podacima se automatski unose u novu porudžbenicu
  • Mogu videti podatke o svojim prethodnim kupovinama
  • Mogu odabrati opciju da na svoj e-mail dobijaju periodične informacije o posebnim akcijama, sniženjima cena i pogodnostima pri kupovini;
  • Mogu kupovati određene proizvode po specijalnim, povoljnijim cenama

Kupovina je moguća i bez registracije. Pri kupovini bez registracije kupac unosi samo neophodne podatke kako bi porudžbina mogla biti isporučena: ime i prezime, adresu, e-mail adresu, kontakt telefon. U slučaju izbora ove opcije kupac prilikom sledeće kupovine mora opet uneti potrebne podatke. Takođe, kupac ne može videti istoriju svojih kupovina, niti može ostvariti neke dodatne pogodnosti namenjene samo registrovanim kupcima.

Svi podaci o kupcima se prikupljaju, čuvaju i obrađuju u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Više o zaštiti privatnosti kupaca.

Plaćanje
Kupci plaćanje mogu obaviti na sledeće načine:

    • plaćanje platnim karticama onlajn
    • plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja pošiljke

Plaćanje platnim karticama Dina, Maestro, Visa i MasterCard je realizovano u saradnji sa Banca Intesa AD Beograd i obavlja se na posebnoj stranici jednostavnim unosom podataka sa vaše platne kartice.

Nakon što unesete podatke o kartici i potvrdite plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je vaša porudžbina odobrena i u procesu pripreme za isporuku. Cena isporuke je uključena u ukupan račun koji plaćate. Dodatni trošak koji se može javiti prilikom isporuke se odnosi isključivo na pošiljke koje se dostavljaju na adrese van Srbije i to je trošak carine. Dellich ne snosi odgovornost vezanu za visinu troškova carine.

U skladu sa Ugovorom sa Banca Intesa ad Beograd, procesorom platnih kartica, podaci o platnim karticama koje kupac unosi prilikom plaćanja nisu dostupni našem sistemu.

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.

Isporuka
Naručene proizvode dostavlja kurirska služba Post Express na adresu kupca u Srbiji, a plaćaju se prilikom preuzimanja ili platnim karticama onlajn. U inostranstvo se šalju Post Export uslugom (sve zemlje Evrope, Amerike i Australija) nakon evidentirane uplate.

Izmena i otkaz porudžbine pre otpreme
Kupci mogu izmeniti ili potpuno otkazati porudžbinu u bilo kom trenutku nakon potvrde porudžbine do trenutka otpreme pošiljke bez bilo kakvih dodatnih troškova. Za svaku izmenu ili otkaz najbolje da nas kontaktirate što pre pozivom ili sms-om na brojeve 060 33 55 360.

Otkaz kupovine nakon otpreme/prijema pošiljke (Pravo na odustajanje od ugovora o kupovini)
Kupac ima pravo da otkaže kupovinu u bilo kom trenutku nakon otpreme pošiljke ali najdalje do 14 dana od trenutka prijema pošiljke, bez navođenja razloga i u tom slučaju kupac snosi troškove isporuke i povrata proizvoda u iznosu koji se utvrdi nakon povrata proizvoda.

Radi ostvarivanja prava na odustajanje od kupovine bez navođenja razloga, potrebno je da kupac popuni obrazac koji može preuzeti sa sledećeg linka: Izjava o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu.

U slučaju otkaza kupovine nakon otpreme pošiljke i nepreuzimanja pošiljke od kurirske službe, kupac snosi troškove isporuke i povrata pošiljke. U zavisnosti od načina plaćanja porudžbenice, ovaj iznos se naplaćuje sa platne kartice, od uplaćenog iznosa ili se kupcu šalje poziv za uplatu. Ukoliko kupac ima neizmirene obaveze, nije moguća isporuka novih porudžbenica.

Garancija/saobraznost proizvoda
U skladu sa zakonskom regulativom za sve proizvode važi saobraznost sa namenom u roku od 2 godine od dana kupovine. Za proizvode za koje garancija važi duže od 2 godine, kupci dobijaju poseban garantni list, za sve ostale proizvode prava kupca usled nesaobraznosti / kvara proizvoda se mogu ostvariti uz dokaz o kupovini (račun).

Reklamacije
Kupci mogu prijaviti reklamacije pozivom na brojeve 060 33 55 360 ili mejlom na: info@dellich.rs.  Reklamacioni postupak potrošač pokreće popunjavanjem Zahteva za reklamaciju.

Reklamacije na izostanak isporuke porudžbine u dogovorenom roku, kupci bi trebalo da dostave odmah nakon što je istekao rok koji je naznačen kao rok za izradu na koji se dodaje rok za dostavu.

Reklamacije na primljenu količinu, odstupanja u vrsti proizvoda od poručenih, eventualna oštećenja ili na kvalitet proizvoda, kupci mogu poslati u roku od 7 dana od prijema paketa.

Potrebno je da reklamacija sadrži: identifikacione podatke o kupcu (ime i prezime, e-mail adresu koja je prijavljena prilikom porudžbine), broj porudžbine, kao i detaljan opis u čemu se sastoji reklamacija.

Dellich pristupa rešavanju svake reklamacije odmah po prijemu, ali u zavisnosti od sadržaja reklamacije i potrebe da se istraži više činilaca, krajnji rok za odgovor na reklamaciju je 7 dana od dana prijema reklamacije.

Osnovno načelo kojim se Dellich rukovodi u rešavanju reklamacija je načelo dobrog trgovca koji brine o zadovoljstvu svojih kupaca.

Povraćaj novca
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Dellich je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke ili uplatom na račun prodavca, Dellich će povrat novca izvršiti uplatom na tekući račun koji mu kupac dostavi.

Zaštita privatnosti Kupaca
Prikupljanje, obrada i čuvanje podataka o kupcima se obavlja u skladu sa važećom zakonskom regulativom (Zakon o zaštiti podataka o ličnosti). Prilikom registracije kupaca obevezno se unose samo neophodni, osnovni podaci o kupcima i podaci neophodni za uspešnu realizaciju naše usluge. Dodatne podatke koji su potrebni za bolje informisanje kupaca i kreiranje posebnih, prilagođenih ponuda, kupci unose opciono. Kupci u svakom trenutku mogu izmeniti ili obrisati neki od podataka koji su uneli ili zatražiti brisanje svih ličnih podataka koje su uneli i koji se čuvaju u našem sistemu. Svi podaci o kupcima i porudžbinama se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni, kao i poslovni partneri kojima zbog obavljanja posla budu dostupni ovi podaci, odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa AD Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.